AKTUALNO: Masterclass za prodajalce - kako z mreženjem do boljše prodaje.

Splošni pogoji poslovanja

Kdo smo

Boskoprastalo.si ponuja izobraževalne vsebine s področja mreženja.

Kontakt podjetja

Sellution d.o.o.
Mlaška cesta 77
4000 Kranj

E-pošta: hej@boskoprastalo.si

Davčna številka: SI27659534
Matična številka: 8553360000

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Splošni pogoji nakupov v spletnem centru boskoprastalo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju ter drugih relevantnih zakonov in podzakonskih aktov.

Z željo po zagotavljanju čim bolj točnih in uporabnih informacij smo izdelkom dodali slike in opise, katere smo predhodno prejeli od dobaviteljev in jih pred objavo pregledali ter ustrezno obdelali. Ob tem bi vas želeli opozoriti, da se pri vnosu besedila lahko prikrade tiskarski škrat; v tem primeru bomo zelo veseli, če nas o tem obvestite na hey@boskoprastalo.si

Slike artiklov, ki so objavljene zraven opisa, so simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti artikla, vendar se trudimo, da v veliki meri ne odstopajo od njihovega resničnega izgleda.

V spletnem centru boskoprastalo.si se beseda uporabnik nanaša tako na uporabnike ženskega kakor tudi moškega spola.

Pojmi

  • Uporabnik: vsaka registrirana uporabnica ali registriran uporabnik spletnega centra boskoprastalo.si
  • Upravljavec-Ponudnik-Dobavitelj-Prodajalec: Sellution d.o.o.
  • Proizvajalec-Uvoznik-Dobavitelj: ker nekaterih artiklov upravljalec nima na zalogi jih na podlagi pogodbe o sodelovanju kupcem dostavljajo dobavitelji posredno preko upravitelja.
  • Kupec: vsak uporabnik, ki v spletnem centru boskoprastalo.si odda naročilo in je ob oddaji naročila star najmanj 18 let.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Narava poslovanja preko svetovnega spleta je zelo dinamična, pri čemer se ponudba spletnega centra boskoprastalo.si ažurira in spreminja. Zaradi omenjenega se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila uporabnika izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru bomo uporabnika po obdelavi naročila o tem tudi pisno obvestili. Cena v spletni trgovini boskoprastalo.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.

Registracija / Prijava

Za izvedbo naročila registracija ni potrebna.

Zaradi zagotavljanja varnosti pri nakupih v spletnem centru boskoprastalo.si je priporočljivo, da si novi uporabnik ustvari svoj unikaten račun (Registracija uporabnika), preko katerega lahko tudi spremlja vse pretekle nakupe, stanje tekočih naročil, kakor tudi spreminja podatke v svojem profilu. Ob registraciji je uporabnik dolžan posredovati zahtevane podatke (označene z zvezdico *), pri čemer se uporabniku dodeli uporabniško ime, (ime in priimek osebe ali ime podjetja) ter geslo.

Naročilo izdelkov se v spletnem centru boskoprastalo.si lahko opravi tudi brez registracije.

Ob prijavi lahko uporabniki označijo, da želijo prejemati občasne novice podjetja Sellution d.o.o., ki so lahko tudi reklamnega značaja. V kolikor uporabniki tovrstnih novic več ne bi želeli prejemati, se lahko odjavi preko povezave, ki je pripeta k vsakemu tovrstnemu sporočilu, ali pa lahko v zvezi s tem pošljejo e-pošto na naslov: hej@boskoprastalo.si

Registrirani uporabniki vstopijo v svoj profil s svojim prijavljenim elektronskim naslovom in izbranim geslom.

V primeru izgubljenega/pozabljenega gesla lahko uporabnik dobi novo geslo tako, da si ga ponovno izbere in potrdi.

Vsi osebni podatki se hranijo in obdelujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

 Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju
  • s predhodnim nakazilom na TRR račun: Z nakazilom na TRR račun podjetja Sellution d.o.o. po izdanem predračunu. Ob naročilu kupec po elektronski pošti prejme predračun, blago se kupcu odpremi ob dospetju sredstev na račun prodajalca
  • s plačilno oziroma kreditno kartico
  • preko sistema PayPal

S plačilom preko PayPal-a plačajte enostavno in varno preko Paypal-a, ki omogoča tudi plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami (Mastercard, Visa, American Express, Discover network, …) Ko končate naročilo, vas bo stran avtomatsko preusmerila na platformo PayPal. Če ste že PayPal uporabnik, se lahko prijavite z vašimi uporabniškimi podatki in potrdite plačilo. Če niste registrirani uporabniki PayPal-a, se lahko prijavite kot gost ali odprete PayPal račun in nato potrdite plačilo. V primeru da ima artikel znižano ceno se pri plačilu preko Pay-Pal-a popust zniža za 3%.

S plačilom preko Paypal Express registrirani uporabniki PayPal-a lahko plačate enostavno in hitro brez registracije, ter vnašanja podatkov zaključite nakup. To storite tako, da pri izbiri plačila kliknete na gumb PayPal Express, ki vas bo preusmeril na vaš račun, nato se morate le še prijaviti in potrditi nakup, Paypal pa bo vse zahtevane podatke dodal samodejno.

Podjetje Sellution d.o.o. si pridržuje pravico, da za določene ali vse izdelke ne ponudi vseh možnih načinov plačila. Prav tako si podjetje Sellution d.o.o. pridržuje vse pravice do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli načina plačila ali plačilnih pogojev brez posebne najave, vsekakor pa je kupec še pred opravljenim nakupom seznanjen tako z načini plačila kot tudi s plačilnimi pogoji in ob opravljenem nakupu v naši elektronski trgovini v njih izrecno privoli.

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Sellution d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno – »Hvala za vaše naročilo«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Če ste prepričani, da želite izdelke ali storitve, ki jih imate v košarici kupiti, potem pritisnite na gumb “Oddaj naročilo”.

Prijava ali registracija: Sistem vas bo preusmeril na obrazec, kjer se prijavite v »Moj račun« oz. ga ustvarite. Za dostop do »Mojega računa« potrebujete elektronski naslov in geslo, ki si ju določite sami. Za registracijo potrebujete osnovne podatke.

Prejemnik: Po prijavi vas bo sistem preusmeril na stran, na kateri lahko izberete oz. vpišete naslov prejemnika.

Dostava: Po vpisu prejemnika bo sistem zahteval potrditev načina dostave.

Način plačila: V naslednjem koraku določite način plačila. Na voljo je plačilo blaga po povzetju, po predračunu, preko PayPala ali s kreditnimi karticami.

Postopek nakupa se zaključi s klikom na gumb “Oddajte naročilo”. Po tem koraku vam sistem izpiše »Vaše naročilo je bilo prejeto.« s povezavo na ogled naročila.

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
  • Naročilo potrjeno: Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik kupca obvesti po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje ali pripravi za prevzem, kupcu izda ter pošlje račun in ga o tem obvesti po elektronski pošti. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Poleg blaga dobavitelj pošlje tudi račun v tiskani obliki, ki ga je kupec dolžan v primeru vračila blaga poslati nazaj.

Dostava

Dostavo blaga naročenega ali kupljenega v elektronski trgovini, vključno z vso spremljajočo dokumentacijo, vam bo dostavila dostavna služba GLS.

Naročeno blago boste prejeli v najkrajšem možnem času po oddaji naročila (najkasneje 7 delovnih dni po oddaji naročila). Naročeno blago se vroča naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Če to ni mogoče, se naročeno pošiljko vroči enemu od odraslih članov gospodinjstva ali osebi, pooblaščeni za prevzem pošiljk. Če le-to ni mogoče, pusti pismonoša v hišnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame.

Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.

V podjetju Sellution d.o.o. se zavedamo pomena točnosti dostave blaga, vendar za navedene dostavne roke ne moremo jamčiti v primeru višje sile.

· nakup s plačilno kartico: DOSTAVA (GLS SLOVENIJA: Stroški dostave: 3,99 EUR , strošek dostave, ki ga plača kupec, se zaračuna ob nakupu.

· nakup s plačilno kartico/ gotovino: (osebni prevzem): Pri osebnem prevzemu potrebujete osebni dokument, pri tem vam ne zaračunamo stroškov dostave.

Davek na dodano vrednost (DDV) je vključen v zgoraj navedenih cenah.

Ali lahko pošljem izdelek tudi na drug naslov ali kot darilo?

Da. Izdelke lahko pošljete na katerikoli naslov znotraj ozemlja Republike Slovenije.

V kolikor želite, da je prejemnik izbranih izdelkov ali storitev druga oseba kot naročnik oziroma plačnik naročila, potrdite tipko “Pošlji na drug naslov” in v obrazec vnesite zahtevane podatke za naslov prejemnika.

V primeru, da ste kupili izdelek kot darilo, tej pošiljki ne bomo priložili računa in prejemniku ne bo potrebno nič plačati, račun pa bomo poslali na naslov naročnika. Izdelke ali storitve je mogoče poslati na drug naslov ali kot darilo izključno ob predpogoju, da je način plačila v elektronski trgovini kreditna kartica.

Splošni pogoji za dostavo blaga

V primeru dostave s strani dostavne službe GLS je naslovnik dolžan prevzeti blago od pismonoše na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa dostavna služba GLS.

Ob prevzemu blaga je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto kupljenega blaga. V primeru, da je kupcu blago dostavljeno v neprimerni količini ali kvaliteti se podjetje Sellution d.o.o. zavezuje, da bo kupcu na lastne stroške dostavila blago v taki količini in kvaliteti, da bo le-ta ustrezala naročilu, razen v primeru, da bo dostava blaga postala nemogoča. V takih primerih se uporabljajo vsa določila splošnih pogojev, ki govorijo o povračilu plačane kupnine in plačanih stroškov dostave ob nezmožnosti dostave blaga.

Kupec v postopku izvedbe naročila blaga izbere tudi način dostave blaga. Podjetje Sellution d.o.o. si pridržuje pravico, da za določene ali vse izdelke ne ponudi vseh možnih načinov dostave. Prav tako si podjetje Sellution d.o.o. pridržuje vse pravice do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli načina dostave blaga brez posebne najave. Vsa določila splošnih pogojev v zvezi z dostavo blaga na dom, se presoja v okviru določil 42. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupcu bo blago dostavljeno v dogovorjenem roku in na dogovorjen način. V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi, bo blago v dogovoru s kupcem dostavljeno takoj, ko bo naročeno blago mogoče dobaviti. Kljub temu si podjetje Sellution d.o.o. pridržuje pravico, da zaradi upravičenih razlogov, na katere podjetje Sellution d.o.o. ne more vplivati, kupcu blago dostavi kasneje ali na drugačen način, pri čemer pa se podjetje Sellution d.o.o. zavezuje, da s tem kupcu ne bo povzročila dodatnih stroškov, ki bi nastali zaradi morebitne dostave blaga na načine, ki so cenovno dražji od naročenega načina dostave, razen kadar so drugačni načini dostave blaga izvedeni na izrecno zahtevo kupca. Taka dostava blaga se opravi le v soglasju s kupcem, v nasprotnem primeru se uporabljajo vsa določila splošnih pogojev, ki govorijo o povračilu plačane kupnine in plačanih stroškov dostave ob nezmožnosti dostave blaga. Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti, zaradi razlogov, na katere podjetje Sellution d.o.o. sama ne more vplivati (blaga se ne da več kupiti, blagu potekel rok trajanja, blago ni več v proizvodnji, razprodane zaloge in podobno), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine in že plačanih stroškov dostave blaga. Razen zahteve po vračilu plačane kupnine in zahteve po vračilu plačanih stroškov dostave blaga, se kupec izrecno in brez omejitev odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

V primeru dvoma se šteje, da se pri dostavi blaga uporablja veljavna zakonodaja na ozemlju Republike Slovenije, predvsem Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov, in to za vse primere.

Obveznost prodajalca je, da izpolni svoje obveznosti iz pogodbe, obveznost mora biti izvršena najkasneje v 30 dneh od dneva naročila, razen če se stranki ne dogovorita drugače, oziroma če je na spletni strani izrecno omenjeno, da bo kupljeno blago dobavljeno v roku določenega števila dni.

Reklamacije, odpovedi naročil in vračilo blaga

Odpoved naročila in odstop od pogodbe

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43.člena Zakona o varstvu potrošnikov.

“Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga.”

Postopek vračila blaga

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti dobavitelja, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, razen če ni drugače dogovorjeno in sicer na kontaktni e-naslov hej@boskoprastalo.si, nerabljeno blago pa vrniti v istem roku. Kupec vrne blago na naslov: Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, 4000 Kranj

Dobavitelj je dolžan prevzeti le tisto blago, ki še ni bilo uporabljeno, ni poškodovano in je zapakirano v originalni embalaži, kot je bilo poslano kupcu. Vsa vračila, ki ne bodo vrnjena v skladu z zgoraj napisanim, bodo zavrnjena.

Postopek vračila kupnine

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Spletni trgovec mora potrošniku, ki odstopi od pogodbe, vrniti vsa opravljena plačila. Denar mu mora vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec, ki izdelek želi vrniti, postopek začne z izpolnjenim obrazcem, dostopnim na

Reklamacija

Reklamacija je upravičena, če je bilo kupcu dobavljeno blago s stvarno napako, če blago nima lastnosti, kot jih je prodajalec izrecno obljubil, oziroma če je bilo kupcu poslano blago, ki ne ustreza oddanemu naročilu.

V primeru reklamacije je kupec dolžan v roku 8 dni po prejemu blaga o ugotovljenih nepravilnostih nemudoma obvestiti dobavitelja na način, da je možno ugotoviti upravičenost reklamacijskega zahtevka. Kupec je dolžan poslati blago, ki je predmet reklamacijskega zahtevka, na naslov dobavitelja ali drug naslov, kot predhodno dogovorjenega ter na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico izbrati drug artikel iz ponudbe, zahtevati dobropis oz. darilne bone ali zahtevati vračilo kupnine. V kolikor kupec zahteva vračilo kupnine, ima dobavitelj pravico, da kupcu zaračuna uporabnino artikla, t.j. najemnino za uporabo artikla od datuma prevzema do datuma vračila na naslov upravljalca.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare artikla ni mogoče rešiti nemudoma, dobavitelj sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije dobavitelj le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške, kakor tudi stroške povratne pošiljke istega artikla, krije kupec.

Kupec, katerega reklamacijski zahtevek je upravičen, ima pravico do povračila stroškov pošiljanja blaga v pregled dobavitelju ali drugi osebi, kot predhodno dogovorjeno, pri čemer je dobavitelju dolžan poslati tudi kopijo računa za stroške dostave in ne sme preseči zneska, ki ga dobavitelj običajno zaračuna za dostavo blaga svojim kupcem. Morebiti višje zaračunan znesek dostave blaga do dobavitelja v primeru reklamacijskega zahtevka se kupcu ne povrne in bremeni slednjega.

V primeru zavrnjenega reklamacijskega zahtevka, je kupec prav tako dolžan nositi stroške povratne dostave blaga, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, po trenutno veljavnem ceniku dostavne službe, s katero dobavitelj poslovno sodeluje, razen če kupec jasno in pravočasno izrazi zahtevo po uporabi storitev dostave specifičnega ponudnika, ki dobavitelju omogoča dostavo paketov z odkupnino. Dobavitelj blago, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, pošlje kupcu nazaj na naslov, kamor je bilo prvotno poslano, in sicer z odkupnino. V kolikor poslano blago s strani kupca ne bo prevzeto in bo vrnjeno nazaj na naslov dobavitelja, ga bo slednji sprejel in ga kupcu ponovno poslal z odkupnino le v primeru, da bo kupec dobavitelju predhodno na njegov TRR povrnil morebiti dejansko nastale stroške povratne dostave predhodno neprevzetega blaga s strani kupca.

Pritožbe in spori

Podjetje Sellution d.o.o. (boskoprastalo.si) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Boskoprastalo.si si po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov hej@boskoprastalo.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav nam pošljite elektronsko sporočilo na hej@boskoprastalo.si ali nam pišite na naslov:

Sellution d.o.o.
Mlaška cesta 77
4000 Kranj

Postopek obravnave pritožbe je zaupen!

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Sellution d.o.o. (boskoprastalo.si) ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Sellution d.o.o. (boskoprastalo.si), ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Varovanje osebnih podatkov

Zasebnost

Sellution d.o.o. se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta. Zbrane podatke bomo uporabili izključno za uporabo spletnega mesta katere bodo posredovali uporabniki spletnega mesta. Osebnih podatkov in kontaktnih informacij ne bomo uporabljali v druge namene ter jih brez dovoljenja uporabnika spletnega mesta ne bomo razkrili tretjim strankam. Storili bomo vse, da bodo vaši osebni podatki zaščiteni pred kakršnimi koli kršitvami in zlorabami.

Omejitev odgovornosti

Vsebine spletnega mesta so informativnega značaja. Sellution d.o.o. prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršno koli škodo, ki bi bila uporabniku spletnega mesta povzročena kot posledica uporabe informacij na spletnem mestu. Pridržujemo si pravico, da uporabnike napotimo na druge strani svetovnega spleta in ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.

Z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta bomo skušali zagotavljati točnost in ažurnost podatkov, vendar ne jamčimo in ne prevzemamo odgovornosti za njihovo točnost ter celovitost. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Pridržujemo si pravico do spreminjanja, dodajanja ali odstranitve spletnih strani (v celoti ali delno) brez predhodnega opozorila in ne prevzemamo odgovornosti za kakršne koli posledice takšnih sprememb.

Avtorske pravice

Vse informacije in podobe na spletnem mestu so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine.

Reproducira se jih lahko izključno v nekomercialne namene, pri čemer se morajo ohraniti tudi vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah. Na vsaki reprodukciji (kopiranje, reprodukcija, objava, prenos) mora biti kot vir naveden Sellution d.o.o.

Nagradne igre

Organizator nagradnih iger je podjetje Sellution d.o.o. Sodelujoči v nagradnih igrah soglašajo z objavo njihovega imena in priimka na spletnih straneh, ki jih upravlja izvajalec, v primeru, če prejmejo nagrado. Prejemnik nagrade ne more biti pravna oseba. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Nihče od zaposlenih pri organizatorju oziroma izvajalcu in njihovih sorodnikov ne more sodelovati v nagradnih igrah. Nagrajenec dobi nagrado po pošti, poštnino krije organizator nagradne igre. V primeru, da nagrajenec zavrne nagrado, se opravi ponoven žreb novega nagrajenca.

Komunikacija

Upravljavec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
  • prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja / komentarji uporabnikov

Za uporabniku prijazno in učinkovito delovanje spletnega centra boskoprastalo.si je pomembno vsako mnenje. Ne glede na to, ali je pohvala, graja ali predlog o izboljšavah, je vsako mnenje za nas velikega pomena. Mnenja in ocene lahko, zaradi zagotavljanja kompetentnih podatkov, posredujejo samo osebe, ki so v spletni trgovini boskoprastalo.si kupili določen izdelek in želijo o njem posredovati svojo oceno ali komentar. Mnenja in ocene bodo objavljene šele, ko jih ekipa spletne trgovine boskoprastalo.si potrdi v administracijski plošči, kar lahko traja tudi nekaj dni a se trudimo biti čim bolj ažurni.

Samo z vašimi mnenji vam lahko tudi v bodoče omogočamo čim bolj enostavno spletno nakupovanje izdelkov vrhunske kvalitete.

Ker smo vsi samo ljudje se zavedamo, da včasih lahko pride tudi do nesporazumov ali različnih stališč, zato si bomo kot odgovorni ponudnik storitev spletnega centra boskoprastalo.si v največji meri prizadevali, da vse morebitne nesporazume rešimo hitro, učinkovito in v obojestransko korist.

Na vaše komentarje se bomo vedno odzvali v najkrajšem možnem času in z vami poskusili poiskati ustrezno rešitev.

Želimo, da se v spletnem centru boskoprastalo.si počutite dobro, saj si z vami želimo zgraditi dolgoročen partnerski odnos, ki bo temeljil na odkriti in spoštljivi komunikaciji. Kakršnakoli vaša vprašanja in komentarje, bomo zato z veseljem sprejeli na naš kontaktni naslov in predvsem se bomo potrudili, da vam čim prej posredujemo odgovor. Vabimo vas, da nam posredujete tudi vaše morebitne predloge o novostih ali izboljšavah spletnega centra boskoprastalo.si.

Pri delovanju programa lahko včasih pride tudi do tehničnih težav. Ponudnik se zavezuje po svojih močeh napako odpraviti v čim krajšem možnem času. V kolikor to pomeni spremembo za kupca, bo ponudnik pred odpošiljanjem o tem obvestil naročnika.

Vračilo blaga

Pravilnik o spletnem vračanju – naročila EU

Če s prejetim izdelkom niste zadovoljni, nam ga lahko vrnete. O tem nas je potrebno obvestiti v roku 14 dni po prejemu naročenih izdelkov.

Vrnjeni izdelek mora biti v prvotnem stanju, ne sme biti poškodovan ali rabljen, s priloženimi vsemi potrebnimi oznakami (etiketami), ter v originalni, nepoškodovani embalaži.

Pstopek vračanja

Na email: hej@boskoprastalo.si pošljite zahtevo za vračilo izdelka. Navodila in naslov za vračila vam bomo posredovali po elektronski pošti.

  • Zaradi varnosti priporočamo priporočeno pošiljko, saj nismo odgovorni za izgubljene povratne pakete.
  • Če zahtevate povračilo kupnine, vam bo le-ta vrnjena v roku največ 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Potrebujete pomoč? Kontaktirajte našo pomoč uporabnikom na email: hej@boskoprastalo.si.

Opomba! Pri zaščiti za transport, mora biti embalaža artikla nepoškodovana. Ne lepite povratnic direktno na original embalažo artikla.

Prejeta vračila

  • Po prejetem artiklu bomo vračilo obdelali v povprečju 48 urah.
  • Opomba: V nekaterih primerih lahko proizvajalec zahteva nadaljnjo kontrolo pred zamenjavo ali povračilom blaga. Če je temu tako, vas bomo v zvezi s tem naknadno kontaktirali.
  • Vračilo kupnine se opravi na plačilni sistem, ki je bil uporabljen pri plačilu, razen če je obojestransko dogovorjeno drugače.
  • Stroški poštnine vračil, so na strani kupca. Če smo vam poslali napačen izdelek, so stroški vračila poštnine na naši strani.
  • Vračilo izdelkov z odkupnino ni mogoče. Takšni paketi bodo z naše strani zavrnjeni in vrnjeni k vam.

Postavi prave temelje mreženja

  • 5 video vsebin
  • PDF delovni zvezek
  • Popolnoma brezplačno

    S prijavo se strinjaš, da si dodan/a v bazo email prejemnikov.

    Ne čakaj več, izpolni obrazec, deli svoje mreženjske izzive z mano in skupaj bova poiskali idealno pot za tvoj uspeh – obljubim, da te obvestim, ko kreiram primeren izziv ali program zate. 



      Vaše podjetje si zasluži rešitve, ki so prilagojene samo vam – izpolnite obrazec, delite svoje izzive z mano, in skupaj bomo oblikovali program, ki bo temeljil na vaših edinstvenih potrebah in ciljih.



        Spletna stran za pravilno delovanje in boljšo uporabniško izkušnjo uporablja spletne piškotke. S klikom na gump “Potrdi” ali kjerkoli izven tega obvestila se z uporabo strinjate.