Kako si?
Upam, da si lepo začel delovni teden 😊. Tokrat ti pišem iz Maribora, kjer sem se ustavil na bencinski črpalki, da bi spil kavo. Redno imam delavnice na Marlesu in vedno štartam prej, ker nikoli ne veš, kaj te čaka na cesti.
Prejšnji teden je bil spet izredno zanimiv, še posebej pa moram izpostaviti mojo aktivacijo na kongresu ADMA. Priložnost, da postanem keynote speaker, je bila posledica mreženja in dela na sebi in svoji blagovni znamki. Vse, kar počnemo, je na neki točki povezano z mreženjem. Naj ti povem zgodbo, kako sem prišel na oder ADMA kongresa.
Vrniva se več kot leto dni nazaj. Na radar mi je prišel Peter Ribarič, direktor podjetja Planet GV, odgovorni urednik HR&M in organizator številnih poslovno-izobraževalnih dogodkov. Ker sem ga želel spoznati, sem dal pobudo za spoznavno kavo. Pila sva kavo v baru pred njegovo pisarno – moj nasvet je, da vedno izbereš lokacijo, kjer se sogovornik počuti udobno. Na tej kavi nisem prodajal ničesar, razen sebe 😊. Dal sem mu jasen signal, da sem pripravljen veliko narediti, da mu dokažem, da sem strokovnjak za mreženje, zanimiva oseba in da lahko on in njegovi dogodki resno koristijo od mene.
Prvi test je bila manjša konferenca v Portorožu, kjer je njegova celotna ekipa videla rezultat mojega dela. Udeleženci so dobili vrhunsko mreženjsko izkušnjo. Čez nekaj časa je prišla pobuda za predavanje na ADMI. Peter me je po mailu povezal s Polono, glavno organizatorko kongresa. Seveda bi se z njo lahko uskladil po telefonu ali mailu, vendar lahko ugibaš, kaj sem predlagal. Tako je, šla sva na kavo.
Na kavi je Polona ugotovila, da bi bilo za udeležence izredno koristno, da slišijo mojo temo na začetku kongresa. Otvoritev tako velikega dogodka je bila izjemna čast in odgovornost. Tako dolgo sem bila v stiku s Polono in verjela je, da imava vse pod kontrolo. In prišel je ta četrtek. Ob 09:30 sem stopil pred več kot 400 udeleženci in svojo nalogo opravil z odliko. Po predavanju mi je več kot 70 udeleženk osebno povedalo, da sem imel najboljši ali enega boljših nastopov na kongresu. In, kar je izjemno pomembno, Polona je bila zadovoljna.
Kaj sem še naredil? Dva dni sem ostal na konferenci z udeleženci in se z njimi povezoval. Bil sem tam, da so se lahko pogovarjali z mano, strateško sem si planiral ta čas, da sem bil z njimi na predavanjih, da smo lahko žurali, se sprehajali, jedli. Tega dela ne moreš kupiti. To je bila moja investicija v času, ki se je izkazala za vrhunsko potezo. Dobil sem kar nekaj konkretnih pobud za sodelovanje, kar je seveda cilj vsake osebe, ki se ukvarja s takim poslom.
To, da sem postal keynote speaker na ADMA kongresu, ni bilo naključje. Je rezultat premišljenega in načrtnega dela. Mreženje ni nekaj, kar se zgodi samo od sebe. Potrebno je vložiti čas, trud in biti pripravljen pomagati drugim. To se ti bo vedno povrnilo, včasih na najbolj nepričakovane načine.
Kako pa ti gradiš svojo mrežo? Imaš kakšne posebne strategije ali pristope, ki ti pomagajo pri povezovanju z drugimi? Rad bi slišal tvoje zgodbe in izkušnje.
Do naslednjič, uživaj v vsakem trenutku in ne pozabi na pomen mreženja!
Lep pozdrav, Boško
P.S.
Moje izkušnje z ADMA kongresom so le vrh ledene gore. V knjigi Mreženje: Skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu ti razkrijem konkretne strategij, kako graditi močno mrežo, s pomočjo katere tudi ti lahko dosežeš marsikaj. Naroči svoj kar zdaj.