Danes se želim dotakniti teme, ki mi je izredno pri srcu in hkrati predstavlja eno izmed mojih večjih poslovnih lekcij. Dolgo časa sem v svoji ponudbi imel zgolj knjigo, kar pomeni, da razen te, od mene nisi mogel kupiti ničesar drugega. Glede na to kaj učim, je vse skupaj dokaj ironično – svetoval sem drugim, kako naj kreirajo in prodajajo svoje produkte, sam pa sem naredil tako začetniško napako. A kot pravijo, iz vsake napake se nekaj naučimo in moje spoznanje je bilo, da od všečkov ne moreš živeti in da brez produkta ali storitve enostavno ne moreš kreirati prodaje.
Tako sem se že konec lanskega leta odločil kreirati svoje delavnice. Letos pa sem prvič organiziral delavnico Kako z mreženjem do boljše prodaje, ki je potekala 5. marca. Ta delavnica je bila prva svoje vrste, saj sem povezal mreženje in prodajo. Za razliko od prve delavnice, ki sva jo z Nino na polno improvizirala, sem tokrat pristopil bolj strateško. Skupaj z ekipo smo pripravili serijo newsletterjev, Dejan je zagnal oglaševalsko kampanjo, snemali smo prodajne video vsebine, organizirali tri webinarje in izvedli nešteto objav na družbenih omrežjih. Meni je to izgledalo, kot recept za lahko zmago.
Ampak realnost je hitro pokazala svoj obraz – kljub vsemu trudu so se prijave le počasi nabirale. Iskreno jih bolj ni bilo, kot da bi počasi prihajale. Hitro smo se zavedali, da vsi ti napori sami po sebi ne bodo zadoščali za polno delavnico. Kljub temu, da so te aktivnosti pripomogle k rasti moje baze in osebne blagovne znamke, sem se na koncu moral zanesti na tisto, kar vedno predavam – aktivacijo lastne mreže. In učinek? Od 47 udeležencev je bilo kar 43 iz moje mreže.
Pri načrtovanju delavnice sem spregledal, da je 5. marec prvi teden po zimskih počitnicah. Z ekipo smo se spraševali tudi o ceni, da ni mogoče previsoka, prenizka sigurno ni – vedno je izziv najti pravo ravnovesje. Ne glede na vse sem vzel telefon v roke in aktiviral več kot 100 oseb in poslal več kot 200 SMS-sporočil.
Zakaj ti to sploh pišem? Ker je to pomembna lekcija, ki sem jo ponovno potrdil: na koncu šteje le, kaj dostavimo. Moji udeleženci delavnice niso bili zainteresirani za vse izzive in napore, s katerimi smo se soočili pri organizaciji. Oni so razmišljali zgolj o tem, kako so zadovoljni s tem, kar so plačali. Hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons je bilo vseeno, kako bom poravnal račun. Pomembno je le končno dejanje, rezultat našega dela.
In veš kaj? Ravno v tem procesu se vedno nekaj novega naučim. Te lekcije, te dodatne bonitete, prinašajo pravo vrednost, ne le zame, ampak upam, da tudi za ljudi, s katerimi delim svoje znanje in izkušnje. Vsaka izkušnja je priložnost za rast, ne glede na končni izid. Upam, da to vidiš tudi ti.
Pomembno je le končno dejanje, rezultat našega dela.
Na koncu šteje le, kaj dostavimo.
Prijava na newsletter
Vsak teden ti bom poslal nasvete, ideje in trike za uspešno mreženje, ki jih bom delil iz svojih osebnih izkušenj.
To bo tvoja priložnost, da se naučiš nekaj novega, razširiš svojo mrežo in se lažje povežeš s podobno mislečimi ljudmi.